Thursday 13 February 2014

Tambatan kebahagiaan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Assalamualaikum... hati yang berbunga :)

Semoga Tuhan kurniakan aku kebahagiaan dalam hidupku,
Semoga manusia yang pernah merobek hatiku juga cukup dengan zat bahagia,
Semoga dia baik baik sahaja,
Semoga aku yang ini di turunkan seorang yang mampu terjaga,

Dan semoga hidup yang baru ini lebih bahagia dari sebelum.

Terima kasih kerana telah memberi aku peluang untuk di bahagiakan dan membahagiakan.

Terima kasih juga kerana sedang bahagia dan di bahagiakan oleh seseorang yang membahagiakan.

Dan terima kasih juga pada Tuhan kerana beri aku ruang nafas untuk mencari kebahagiaan aku sendiri bersama bakal pembahagia aku.

Aku pasti ini lebih bahagia dari sebelum sebelumnya.
Moga maruah yang ku kendong ke sana sini tak akan dapat di pijak lagi. 

Juga,

Moga di restu ayah bonda kali ini. Itu yang terpaling pasti